آخرین اخبار

کسب رتبه اول کشور و اول استان در طرح ملی نشاط توسط هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان

ثبت نام طرح ملی نشاط به پایان رسید؛ کسب رتبه اول کشور و…

سمنان قهرمان مسابقات ورزش های الکترونیک طرح ملی نشاط استان سمنان

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان خبر داد: سمنان قهرمان مسابقات ورزش…

برگزاری دوره آموزشی تئوری مربیگری درجه 2 بصورت مجازی (وبینار)

توسط هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان برگزار شد؛ دوره آموزشی تئوری مربیگری…

کراس فیت

کمیته کراس فیت

کراس فیت ترکیبی از تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، انفجاری، پلیومتریک، سرعتی و وزنه‌برداری به‌شیوه‌ی المپیکی با استفاده از کتل‌بل و وزن خود بدن است.

بنابراین تمرکز کراس فیت بر بهبود توانایی قلبی و ریوی، استقامت، قدرت، انعطاف‌پذیری، سرعت، چابکی، تعادل و تناسب است. برای انجام تمرینات کراس فیت باید ۳ تا ۵ جلسه در هفته و هر بار بین ۵-۱۵ دقیقه وقت بگذارید. مدت زمان این تمرینات کوتاه و شدت آنها بسیار بالاست.

نحو‌ه‌ی اجرای تمرینات کراس فیت به‌صورت دوره‌ای است. شما یک حرکت انفجاری را انجام می‌دهید و بلافاصله یا با وقفه‌ای کوتاه، حرکت بعدی را اجرا می‌کنید.

حرکات اصلی کراس فیت شامل تمرینات ترکیبی، پرسی، کشیدنی و دویدنی، پارویی و اسکوات است. صدها حرکت تمرینی برای کراس فیت وجود دارد.

کمیته کراس فیت

اطلاعات تماس

شماره تماس:

حضور در هیئت:

شبکه های اجتماعی :

اعضای کمیته

امین قنبری
روابط عمومی
امین قنبری
دبیر
امین قنبری
نائب رییس
امین قنبری
رییس
X